Аннотация и ключевые слова
Аннотация (русский):
В работе на практическом примере показан результат кластеризации запросов согласно поисковой системе Яндекс, собранных из поисковой системы Google. Обработано 400 запросов с порогом кластеризации 2. Используя строгую кластеризацию, по результатам сформировано 121 группа (из них 108 групп, содержат два и более запроса; 13 групп, содержат 1 запрос). Данные группы можно использовать в качестве ключевых слов для создания контент-маркетинговой стратегии.

Ключевые слова:
контент-маркетинг, кластеризация запросов, потребительский поиск
Текст
The paper considers a practical example, the result of the clustering of queries in the Yandex search system, collected from the Google search engine, is shown. As a result, 400 requests were processed with clustering threshold 2, using strict clustering, 121 groups were formed according to the results (of them 108 groups containing two or more requests, 13 groups containing 1 query). These groups can be used as keywords for creating a content marketing strategy.
Список литературы

1. Рынок сыра после эмбарго: рост производства пошел на спад http://www.agroinvestor.ru/markets/article/25832-rynok-syra-posle-embargo/

2. Sakovitz-Dale J. Vermont Farmstead Cheese Marketing Study // Vermont Housing. 2006.

3. Grannis J., Hine S., Thilmany D. Marketing premium food products in emerging economies: the case of Macedonian cheese // Journal of International Food & Agribusiness Marketing. 2003. Т. 13. № 2-3. С. 59-76.

4. Wilkinson M.G. et al. Marketing cheese with a nutrient message: Dairy nutrition for a healthy future // Bulletin-International Dairy Federation. 2001. № 363. С. 39-45.

5. Haller L.E. et al. Branded product marketing strategies in the cottage cheese market: cooperative versus proprietary firms. Food Marketing Policy Center, Department of Agricultural and Resource Economics, University of Connecticut, 1992.

6. Paxson H. Locating value in artisan cheese: reverse engineering terroir for new-world landscapes //American Anthropologist. 2010. Т. 112. № 3. С. 444-457.

7. Dossou S.A. R., Aoudji A.K. N., Ad&egbidi A. Processing of local agricultural products to meet urban demand: Lessons from soybean cheese consumption analysis in Southern Benin // African Journal of Marketing Management. 2017. Т. 9. № 8. С. 133-143.

8. Imami D. et al. Albanian Consumer Preferences for the use of Powder Milk in Cheese-Making: A Conjoint Choice Experiment //Agricultural Economics Review. 2016. Т. 17. № 1. С. 20.

Войти или Создать
* Забыли пароль?